2009. szeptember 6., vasárnap

My top

Hiányolom a másnapot. Nem jelentkezik. Hmpf. Kibírom nélküle. Pedig aztán szép állapotba tettem tegnap magam. Vannak fekete foltok is, amiket nem kedvelek, de legalább most nem vagyok úgy vele, hogy megbántam volna a sok alkoholt. Csak azt remélem, hogy nem lecsúszott sliccel mulatoztam egész este, mert persze a legszűkebb farmeremet kellett felvennem. Haha.
Itt az ősz. Semmi kedvem nincs hozzá, de eddig nem olyan vészes. Sok teendő (az eddigi semmihez képest igen sok) jót tesz. Még terveim is vannak! Csoda.
Jó ha leköt valami, jó ha mozog körülöttem minden és történnek a dolgok. Meg azért ezek a vasárnapok se rosszak, mikor tudom, hogy semmi dolgom az evésen kívül és az ágyban fetrengek délután 4-ig. És persze jó sokat netezek... És nem csak az indexet olvasom. Haha. Így találtam rá a tökéletes férfi összetevőire:
Edward Norton.
Peter Falk.
Jaackie Chan.

Mike Myers.

és Braddo Pitto.

Gyúrmáznék belőlük egy faint. A középső 3-ból persze nem használnék sokat a külsőhöz. haha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése