2009. szeptember 14., hétfő

Back to life, back to reality

Első nap az iskolában. A várva várt (öö) iskolában. És hálisten (nagy megkönnyebbült sóhaj) jó volt, tetszett, megfelel. De ez még csak az első nap volt! Sok a lány, dehát mindegy nekem hány fiú van, úgyis mindenki fiatalabb nálam. Persze ha idősebbek lennének, vagy ha egykorúak velem, akkor TUTTI felszednék egyet rögtön, sőt a fél évfolyamot, haha.

Társadalomtudományok, kommunikáció meg ilyenek, nekem való, elvégzem és lesz majd jó kis "Borika show" - apa szerint - de nagyon nem akarom elszólni magam (az iskola elvégzését illetően, Borika show attól függetlenül lehet, hogy összejön..)! Annyira nem is vészes kiutazni sem, mert ugye nem a belváros azért. Mondjuk a visszautam félelmetes volt. És most nem is tudom, hogy ezt hogyan írjam le, hogy ne tűnjön nagyképűnek a dolog, dehát nem az én társadalmi rétegemből jöttek azok az emberek a villamoson, na. Nem is mertem előkapni az iPodot, hogy számot váltsak, (épp leült mellém egy "jóvágású" fiatalember arany nyaklánccal - nem mintha gondom lenne velük, de ez túl jóvágású volt) és pont egy jó kis Hilary Duff szám ment, ami nem is értem, hogy került fel a Playlistre.

Szóval ennyi az annyi. Mindent csak szépen pozitívan:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése