2009. szeptember 7., hétfő

Manic Monday

Tavaly ősszel is elkezdtem egy főiskolát, idén ősszel is elkezdek egyet. Azért ez nem semmi.. na ki tudja ezt utánam csinálni?? Haha. Nem mintha ajánlanám, de azért nem is bánom annyira és nem is érdekel igazán, hogy mit gondolnak mások. Ez lesz a második alkalom, hogy Budapesten kezdem. De most nem kollégium és most még a motiváció is több (valamivel). Így, hogy nem bírok befejezni egy iskolát sem, így én legalább sokkal tovább leszek "fiatal" mint az okosok, tolom a fiatalságom ameddig csak lehet és így tovább élvezhetem a sok diákkedvezményt is. Óje.
Szép is lenne minden, ha nem jönne a hideg és nem lenne sötét már 6 órakor (sőt talán 5?! ..mindig elfelejtem). Bár majd biztos könnyebben fog menni a futás, nem úgy mint a dögmelegben.
Vannak tehát szép dolgok az őszben is. Az őszi esték még nem olyan hidegek, ilyenkor lehetne romantikus sétákat tenni. Haha, csinál még valaki olyat? Vagy csak én vagyok régóta EGYEDÜLÁLLÓ? No sebaj, az őszi estékről azért írok amúgyis, mert találtam újabb szép képeket. Flickr tele van velük (ez pont: futureancient nevezető fotóstól), és nekem rögtön a hideg évszakok jutottak róluk az eszembe.




Valószínű a sötétség miatt. Jó a változás, nem mondom, de azért a nyár az nyár. És nekem még régen a tél volt a kedvencem. Biztos a karácsony miatt. Ja meg azért is, mert klasszikus tinédzser koromban utáltam az alakom, és nem a bikini volt a kedvenc ruhadarabom. Most már természetesen teeeljesen meg vagyok elégedve az alakommal!!! :) A képek a lényegesek, nem a szöveg. Khm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése