2009. augusztus 2., vasárnap

ÁlmotMátólLátom

Már augusztus van. AUGUSZTUS!! Észre se vettem, hogy eltelt (eltűnt!) a július! Francba. Mindjárt szeptember, sőt a francba, mindjárt öregszem! Kezdhetem törni az agyam, hogy mi legyen a szeptemberemmel, mindenki más meg azon, hogy milyen szuper meglepetésszületésnapibulit szervezzen nekem, köszi. Haha, nem ám.
Annyira sokat pihentem és aludtam, hogy most persze, hogy aludni kéne, nem megy. De ez már csak így szokott lenni. Úgyis belelendülök majd, a sok korán kelés után. Milyen régen volt már az, hogy mindennap volt valami dolgom, ó.
Tegnap másnapos fejem hálisten kiráncigálták a többiek a Palatinusra. És milyen jól tettem, hogy mentem, pedig hihetetlen szenvedéseket éltem ám át! Szóval elmentem és megérte, mert volt pár szemrevaló, bámulnivaló férfitest. És így rá kellett jönnöm, hogy akármilyen béna is vagyok pasizás terén, és akármilyen szerencsétlen pasikkal kapcsolatban, azért van, hogy megtetszik valaki. Hálisten. Mert úgy köztudott tény, hogy nekem soha nem tetszik senki, mindig van valami kifogás. Ha esetleg mégis megtetszik valaki, azt meg úgysem tudom kezelni. Ezért aztán úgy gondolom, hogy nekem biztos valami filmbeillő szerelmi történetem lesz, majd ha megtalálom a nagy Őt, hát persze.
Alvás.
Annyira ötletes és másodszorra hallgatva már nem is olyan nyálas. Sőt, huszonhatodszorra már kb a kedvenc számom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése