2009. augusztus 18., kedd

Odafentről

Amúgy szenvedek. Tanulni kéne, holnap témazáró spanyolból, én meg még elő sem vettem a tanulnivalót. Nem tett olyan jót ez a sziget idén, és nem is volt olyan jó (kábé mesélni se fogok róla és nem csak azért, mert nem emlékszem, haha). Lehet, hogy már öreg vagyok hozzá. Csak 3 napot voltam, de bőven elég volt. Meg is fáztam, vagy nem tudom mi ez a rettenetes fejfájás, nem hiszem, hogy még a vasárnapi másnapom fájna ennyire. És megöl a semmittevés, hogy nincs semmihez erőm, blogot sem írtam már mióta. Alig várom a holnapot, már biztos jobban leszek a rengeteg c vitamintól, amit magamba tömtem. Lehet "dobnom" kéne valami erősebbet, mondjuk egy algopyrint, amit csak a végső stádiumaimban szoktam bevenni, évente maximum háromszor. Nem vagyok egy gyógyszerhívő.
Blaaa, ebből az égvilágon nem lesz semmilyen értelmes blogbejegyzés, tanulok inkább. Legalább egy öt percet:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése