2009. augusztus 22., szombat

Na én most szerettem bele...

...Brad Pittbe. Sosem voltam egy nagy színész, vagy énekes rajongó. Igaz, mikor Freddie Mercury meghalt, emlékszem sírtam a citröen cx-esünk hátsó ülésén, épp akkor mondták be a rádióba. De még róla sem voltak plakátjaim a falon, matricáim a tolltartómban, vagy az irodalomfüzetemen. Én inkább maradtam (nem is értem hogyan) a realitás talaján, és mindenféle hülye osztálytársba, kolesztársba voltam szerelmes.
Szóval megnéztem ezt az új Tarantino filmet, a Becstelen Brigantyk-ot (Inglourious Basterds) és Brad Pitt számomra egy élő legendává vált. Eddig is egyetértettem a jóképűségével, de miután láttam, hogy mit alakított ebben a filmben, legszívesebben cafatokra tépném Angelina Jolie-t. Aztán folytatnám a mészárlást, vérben forgó szemekkel, Lara Croft felszerelésben, lassított felvételben talán Jennifer Aniston-t is agyonlőném, hogy biztosra menjek (mert hátha visszamenne hozzá).
Kötelező megnézni azt a filmet, gyorsabban dobog a szívem, ha csak a jelenetekre gondolok. És persze az összes színész hatalmasat alakított. És a zene... És a vágás... Annyira nagyon tetszett, hogy egy hibát sem tudnék találni az egészben. Nem vagyok egy nagy filmnéző, általában nem vagyok oda a filmekért, vagy maximum 5 percig, aztán el is felejtek minden részletet róla. De ez!!! Meg az összes többi Tarantino is, csak most épp ez a legfrissebb élmény. Meg kell nézni! Velem vagy nélkülem. Mindenképpen.
Bongiorno.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése