2009. július 26., vasárnap

Rikít és sikít

Ahh, ezek a vasárnapok. Nem vagyok egy vasárnap rajongó, sokkal jobban kedvelem a hétfőt. Bár ha már nonstop munkában leszek (tjah, hahaha), akkor ez biztos megváltozik, és úgy állok hozzá ezekhez a vasárnapokhoz, mint mindenki más.
Tegnap sofőrlány voltam, igen élvezetes. Mármint tényleg. Vezetni jobb volt, mint inni. Mondjuk nem csoda, hogy egy hét alkohol után nem bírtam tovább. És már egy benzinessel is száguldok, odafele csak 3x fulladtam le. DE visszafele egyszer sem, mondjuk lehet azért, mert nagy volt a stressz, hogy nehogy beszóljanak a fiúk, hogy mit bénázok. Dehát profi vagyok.
Ja és felvettek a harmadik főiskolámra. De én utazni akarok, úgy, hogy ma felfaltam a fél konyhát. Mindegy, legalább nem sikerült eladni csütörtökön a rosszfiúknak, tehát élek, és holnap remélhetőleg 30˚C-ban süttetem majd a hasam és félek a bőrráktól. Hallelujah.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése