2009. július 8., szerda

hétközép

Szerda. A hét közepe, legalábbis nekem. Ma eléggé pihenősre sikeredett a nap, legalább kipihenem a koránkeléseim, amik nem is tudom miért történnek. Ma is felkeltem reggel 6 órakkor, pedig nem kerültem korán az ágyba. De aztán sikerült visszakászálódnom a paplan alá és aludnom egy jót. 
Nyár van, bár az idő épp nem az igazi. Szóval nyár van és sok dolgom nincsen, programok akadnak, Balaton, Franciaország, nyelvtanfolyam ésatöbbi. És most a futáson, a blogoláson és a Pesti-életen kívül azon kezdtem el töprengeni, hogy mi hasznosat tudnék magammal kezdeni rövid távon. Na ha majd kitalálom világmegváltó ötletem, leírom.
Most legszívesebben összepakolnék pár holmit, rohannék a reptérre és repülnék a tengerpartra!
Ez egy elég valószínűtlen terv, szóval csak egy jó kis itthoni strand maradna, de itthon meg megérkezett a hidegfront, így a strandolást el kell napolni. Nem baj, jövő héten BALATOON! Ma meg elmegyek a bankba (ami mindjárt bezár) és a postára, aztán futok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése