2009. november 19., csütörtök

Freaky

Minél jobban vagyok, annál többet edzem a hasizmom a számítógéppel - mármint egyre többet használom. A számítógépet.
Ezalatt a 4 nap alatt volt már h1n1-em, aztán tüdőgyulladásom (esküszöm, az összes tünet, amit olvastam a neten illet rám!!), de hál'isten, azt mondta az orvos, hogy túlélem és az ACC is segít átvészelni ezt a nehéz időszakot!
Hogy a halálfélelmem ne hatalmasodjon el - hisz ki ne tartana ilyenkor a legrosszabbtól?! - ezért sok-sok vicces dolgot néztem a youtube-on. Kábé 2 hete mutatta nekem egy svéd lány a "Freaks and Geeks" nevezetű sorozatot. Nem vagyok egy nagy sorozat fan, node ez! Tinédzserek, középiskola, mindez kicsit amerikai stílusban, de a rengeteg poén mellett ez nem is bántja az ember szemét. Sajnos csak egy évad készült belőle, még a '90-es évek végén, de jó hír, hogy az összes 18 rész fenn van youtube-on. És nem mellékes az sem, hogy James Franco játszik benne, aki azért nem piskóta (haha) szóval elég jól néz ki és el tudnak tőle olvadni a lányok, én persze nem, meg sem fordul a fejemben, semmi, semmi rossz.
Néztem még stand up comedy-t (arról majd később!), vígjátékokat, vagyis csak egyet, azt is a youtube-on (Better off dead-1985). Jaj, és most esik le, hogy miért volt olyan ismerős a főszereplő! Ugyanaz, mint abban a filmben, amit a hétvégén láttam a moziban, a fantasztikuuus 2012-ben!! ..Na mindegy.
Freaks and Geeks-et érdemes megnézni, ha esetleg nem tud magával mit kezdeni az ember, fenn van youtube-on, tehát bármikor, bárhol. Csak angolul van fenn, de azért szerintem elég jól lehet érteni, sőt! Szerencsére jól takarékoskodtam és hátra van még jópár rész, tehát visszatérek vízszintesbe! (én is milyen humoros lettem, haha)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése